داشتن وبلاگ، مخصوصاً تركيب آن با شبكه­‌هاي اجتماعي يك راه رايج و مطمئن براي پيشرفت كسب­ و كار شما به صورت آنلاين است. ولي هنوز بسياري از تجارت هاي كوچك هستند كه براي برداشتن اين قدم و ايجاد وبلاگ ترديد مي­‌كنند.

چندين دليل وجود دارد كه صاحبان تجارت‌هاي كوچك وبلاگ نمي‌سازند:

    ممكن است نيازمند صرف هزينه و زمان زيادي ­باشد.
    صاحبان تجارت‌ها، براي شروع كار وبلاگ از نظر فني اطلاعات اندكي دارند.
    توسعه دادن مخاطبان ثابت براي وبلاگ، كه روي يك موضوع خاص تمركز دارد، چالش برانگيز است.
     پيدا كردن ايده­‌هاي مناسب و مرتبط با تجارت، براي قرار دادن روي وبلاگ به‌صورت مداوم مي­ تواند كار سختي باشد.

 

شروع يك وبلاگ تجاري، لازم نيست وقت و هزينه­ هنگفتي از شما بگيرد. زماني كه شروع كرديد، سودي كه از اين كار نصيب شما مي‌شود نشان مي­‌دهد كه ارزش صرف اين وقت و هزينه را داشته است.توسعه كسب و كار

در ادامه پنج دليل اصلي كه چرا شما براي كسب­ وكار خود به يك وبلاگ تجاري نياز داريد، شرح داده شده است:
هدف‌يابي مشتري­‌هاي بالقوه

معمولاً وبلاگ­‌هاي تجاري به طور مستقيم باعث ترويج كالا يا خدمات شما نمي­‌شوند، اما به اين معنا نيست كه يك وبلاگ از نظر فعاليت تبليغاتي ارزشي ندارد، بلكه اين پيشرفت به‌صورت مجهول صورت مي­‌گيرد.

 

با شرح كسب­ و كار يا خدمات كلي كه ارائه مي­‌دهيد و نيازهاي متفاوت مخاطبان، نام خود را مقابل چشم مشتري­‌هايي قرار مي­‌دهيد كه ممكن است به خريد محصول يا ارائه خدمات شما نياز داشته باشند يا آن را مد نظر قرار دهند.


بالا بردن ترافيك وب‌سايت
اكثر مواقع وبلاگ‌ها و وب‌سايت‌هاي تجاري از هم مجزا هستند؛ گاهي در دو بخش جداگانه قرار مي­‌گيرند و گاهي به‌طور كلي دو سايت مختلف دارند. داشتن يك مكان دوم، به شما امكان يافتن بيننده­‌هاي جديد مي­‌دهد و ترافيك را از طريق لينك‌ها به سمت محصول، خدمات، فروشگاه­‌هاي آنلاين يا صفحات تماس شما مي­‌كشاند.


جا انداختن نام خود به­ عنوان يك كارشناس صنعتي

به اشتراك گذاشتن اطلاعات مرتبط و با كيفيت بالا، مي­‌تواند ميزان تخصص شما را در مورد يك موضوع خاص به خواننده­‌ها نشان دهد. با گذر زمان ممكن است به­ عنوان يك منبع كه اطلاعات صحيح و مفيد در اختيار خواننده­‌هاي خود قرار مي­‌دهد، شناخته شويد و به آن‌ها در شناخت ابزارها و منابع جديد، حل چالش­‌هاي سخت و پيشرفت كسب­ و كار آن‌ها كمك مي‌كنيد.
 

توسعه­ عمومي
يكي از بهترين بخش­‌هاي يك وبلاگ تجاري موفق، ارتباط، همكاري و اشتراك­‌گذاري است. ايجاد يك فضاي گفت‌­وگو در وبلاگ با قرار دادن پست يا جواب دادن به نظرات و سؤال­‌ها، مي‌­تواند به شما كمك كند تا اجتماعي با منافع مشترك ايجاد كنيد و مخاطبان خود را بهتر بشناسيد.
ايجاد ارتباط موثر فرد به فرد

يك وبلاگ تجاري لازم نيست هميشه فقط در مورد كسب­ وكار باشد. شما مي­ توانيد با وارد كردن نظرات شخصي خود در نوشته­‌ها و استفاده از شوخ طبعي و حتي گاهي خارج شدن از موضوع، از ايجاد يك فضاي كسل‌كننده­ كاري جلوگيري كنيد. اين نه تنها وبلاگ شما را منحصر به‌ فرد مي­‌كند، بلكه باعث نزديك‌تر شدن شما به خواننده مي­‌شود.

اين­‌ها فقط چند مزيت داشتن يك وبلاگ تجاري موفق هستند. اگرچه ايجاد يك وبلاگ تجاري موفق زمان­‌بر است و در شروع به صبوري و صرف هزينه نياز دارد؛ علاوه بر اين مزايا متوجه سودهاي ديگري كه عايد شما مي­‌شود، خواهيد شد.

منبع : پي منت 24

بازدید : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ ۱۱:۲۱:۳۲ ادامهـ مطلبـ
+ برچسب‌ها : تجارت‌هاي كوچك وبلاگ، كسب و كار، كسب درآمد، تجاري آنلاين،
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :

ارزش هر انسان به اندازۀ تلاش و همت اوست. امام علی (ع)
فلاش بطرف بالا سرویس وبلاگدهی بلاگ 88

دانلود کتاب آموزش زیان رایگان به روش ابتکاری توسط مدیریت این سایت



سرویس وبلاگدهی فارسی یا پارسی رایگان