دوشنبه ۳۰ بهمن ۰۲

آرشیو آذر ماه 1394

پيام مديريت سايت بلاگ 88 : با سلام خدمت شما كاربران گرامي ، به بلاگ 88 من خوش آمديد .لطفا براي هرچه بهتر شدن امكانات اين بلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت امكانات بلاگ كمك كنيد . با تشكر

آموزش كد قالب

۱,۳۳۱ بازديد

۱-ابتدا وارد مديريت وبلاگ خود شويد

۲-تمام كد هاي قسمت ويرايش قالب خود را پاك كنيد

۳-كد قالب مورد نظر خود را Copy كرده و در قسمت ويرايش قالبتان ، Paste كنيد و سپس دكمه ي ثبت تغيرات را بزنيد

۴-اگر مي خواهيد زيبايي قالب وبلاگتان حفظ شود ، از عكس با سايز بزرگ استفاده نكنيد

 

كد قالب

عدم افزايش بازديد بدليل استفاده از پاپ آپ ...

۱,۷۵۹ بازديد
كد پاپ آپ باعث ايجاد پنجره هاي اضافي مي شود كه در هنگام كليك بر روي يك پنجره وب سايت خارج از كنترل و خواست كاربر باز مي شود كه اكثر آن ها جنبه ي تبليغاتي دارند.

جالب است بدانيد كه چندي پيش مخترع سيستم پاپ آپ از تمامي كاربران اينترنتي به علت اين اختراع خود پوزش و عذر خواسته است وي گفته است حتي فكرش را نمي كرده است كه اختراعش چنين كاربردي پيدا كند.

در اين اواخر شاهد اين هستيم كه استفاده از پاپ آپ در ايران چقدر رواج پيدا كرده است علت محبوبيت مشخص است چرا كه يك راه منبع درامد براي وبمستران سايت و ادمين هاي وبلاگ هاست.

تاثير پاپ آپ بر الكسا

استفاده از پاپ آپ باعث بهبود رنك الكساي سايت ها مي شود و اغلب هدف سايت هايي كه از پاپ آپ استفاده مي كنند بهبود رنك الكساي سايتشان است. پاپ آپ داراي Bounce rate زيادي است به همين دليل به محبوبيت خود سايت آسيب شديد وارد مي كند از سوي ديگر
ادامه مطلب

راه هاي بهبود رتبه بندي سايت (Rank) در موتور جستجوي گوگل

۳,۶۲۳ بازديد
  • استفاده از كلمات كليدي در تگ  Head>>Title
  • استفاده از كلمات كليدي در متن سايت
  • عنوان لينك خارجي حاوي كلمات كليدي سايتتان باشد
  • استفاده از نقشه سايت موتور جستجو

اگرچه نميتوان بطور قطعي گفت كه عامل موثريست اما حداقل از اين طريق ميتوان متوجه معايب صفحاتي كه ايندكس نشده اند ، شد.

  • Robots.txt فايلي است كه موتورهاي جستجو را براي دسترسي به بعضي  صفحات محدود ميكند.استفاده از اين فايل بسيار موثر است حتي اگر خالي باشد ( اجازه دسترسي به همه صفحات به موتور جستجو).
  • استفاده از برچسب Alt  براي تصاوير.توضيحاتي درباره عكس در تك alt قرار ميگيرد كه توسط موتور جستجو استفاده ميشود(چون قادر به ديدن ان نيست).

اضافه شدن كد قالب ريسپانسيو براي وبلاگ هاي بلاگ 88

۱,۳۶۱ بازديد

در راستاي ارتقاع روزافزون سيستم وبلاگدهي بلاگ  88 و افزودن امكانات متعدد براي كاربران محترم ، بلاگ 88 افتخار دارد براي اولين بار در بين سيستم هاي وبلاگدهي ايراني قالب جديد ريسپانسيو ( واكنش گرا ) كه مناسب براي نمايش بر روي صفحه موبايل و تبلت است را معرفي و در اختيار كاربران عزيز قرار دهد. جهت آشنايي هرچه بيشتر شما توضيحاتي را در رابطه با قالب هاي ريسپانسيور ( موبايل فرندلي ) در زير خواهيم داد.

 

قالب ريسپانسيو چيست؟

مطمئنا اين تجربه را داشته ايد كه با موبايل و يا تبلت خود به وب سايتي سر بزنيد و مجبور باشيد براي ديدن قسمت هاي مختلف آن مدام زوم كنيد تا بر روي لينكي كليك كنيد و يا اينكه مطلبي را ببينيد! بله؛ اين وبسايت از تكنولوژي ريسپانسيو بهره نمي برد! طراحي ريسپانسيو (responsive) به اين شكل عمل مي كند كه سايت را براي ابعاد غير متعارف گوشي هاي همراه و تبلت ها هماهنگ مي كند و شما با تغيير سايز صفحه شاهد خواهيد بود كه فونت ها و لينك ها كاملا در سايز مناسب خودشان قرار دارند و شما به راحتي آنها را مي بينيد و ديگر هيچ zoom in و zoom out در كار نيست!

 

چرا بايد يك وب سايت يا وبلاگ ريسپانسيو (responsive) داشته باشم؟

با توجه به پيشرفت روز افزون تكنولوژي كه هر روزه شاهد معرفي گجت هاي جديدي در بازار هستيم و افزايش ميزان استفاده كاربران از موبايل ها و تبلت ها مخصوصا در ايران، اگر احتمال مي دهيد كه كاربران شما سايت يا انجمن شما را با موبايل و تبلتشان باز كنند بايد طرح خود را ريسپانسيو كنيد. در طرح ريسپانسيو جا براي مانوور زياد است. در آن بدون تغيير استايل صفحه و ريفرش آن صفحه مي تواند تغيير كند.

 
 

برخورد سريع با وبلاگ هاي متخلف

۱,۴۳۹ بازديد

با توجه به ساخت وبلاگ هاي متعدد كه حاوي مطالب و محتواي غير اخلاقي و ارائه محصولات غير مجاز در بلاگ 88 مشاهده گرديده است ، طبق دستور پليس فتا تمامي اين وبلاگ ها سريعا حذف شده تا محيطي سالم و امن براي كاربران و بازديد كنندگان بلاگ 88 محيا گردد.

 

موارد تخلف:

1- ارائه محصولات زناشويي

2- انتشار مطالب و تصاوير غير اخلاقي

3-  ارائه كليه داروهاي شيميايي و گياهي و مكمل هاي غذايي غير بهداشتي و غير مجاز

4- توهين به اشخاص حقيقي و حقوقي

5- جعل هويت اشخاص حقيقي و يا حقوقي

6- قراردادن لينك به سايتهاي غير قانوني و غير اخلاقي

7 - ساخت وبلاگ هاي آموزش هك و ارائه انواع نرم افزارهاي هك

8 - ...

...........................................................................

وبلاگ هاي فروشگاهي با رعايت قوانين قادر به فعاليت در بلاگ 88 هستند

پيشاپيش از همكاري كليه كاربران بلاگ 88 سپاس گزاريم

با تشكر

مديريت سيستم وبلاگدهي بلاگ 88

راه اندازي سايت

۱,۰۹۲ بازديد

سايت جديد شما، بلاگ 88 با موفقيت راه اندازي و ساخته شد.

از اينكه به بلاگ 88 اعتماد كرديد و ما را لايق ميزباني خود دانستيد بي نهايت سپاس گزاريم و همچنين ورود شما را به جمع كاربران بلاگ 88 خير مقدم عرض مي نمائيم اميد است بتوانيم هميشه رضايت شما را جلب كنيم، تمام تلاش خود را به كار گرفته و سعي خواهيم كرد كه از اعتماد امروز خود به هيچ وجع پشيمان و مايوس نشويد، در صورتي كه مشكلي در امر مديريت وبسايت خود داشتيد مي توانيد از پنل مديريت خود تيكت جديدي به مديران سايت ارسال كنيد تا در سريع ترين زمان ممكن پاسخ خود را دريافت كنيد، همينك سايت شما با موفقيت پيكربندي و نصب شد، مي توانيد با نام كاربري و رمز عبور خود وارد شويد.

براي ما مهم است بدانيم تصور شما حال آنكه هنوز وارد بلاگ 88 نشديد از امكانات و نحوه فعاليت سايت چيست :




لازم به ذكر است كه بدانيد شما براي آپلود فايل هاي خود مي توانيد از سايت ..... استفاده كنيد، توجه داشته باشيد با همين نام كاربري و رمز عبور سايتتان مي توانيد وارد پنل مديريت فايل ها در نصر آپ شويد. همانطور كه قوانين سايت را مطالعه نموديد ما اين اجاره را داريم، در هر زماني كه شما از قوانين سايت نا فرماني به عمل آورديد سايت شما را مسدود و يا حذف كنيم، پس سعي كنيد سايت خود را موافق با مسير قوانين حاكم بر نصربلاگ به حركت در آوريد.



آرزوي موفقيت و همچنين پيشرفت هاي روز افزون را براي شما خواستاريم.
باتشكر - تيم مديريت بچه هاي ايران بلاگ 88