جمعه ۰۴ اسفند ۰۲

عدم افزايش بازديد بدليل استفاده از پاپ آپ ...

پيام مديريت سايت بلاگ 88 : با سلام خدمت شما كاربران گرامي ، به بلاگ 88 من خوش آمديد .لطفا براي هرچه بهتر شدن امكانات اين بلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت امكانات بلاگ كمك كنيد . با تشكر

عدم افزايش بازديد بدليل استفاده از پاپ آپ ...

۱,۷۶۰ بازديد
كد پاپ آپ باعث ايجاد پنجره هاي اضافي مي شود كه در هنگام كليك بر روي يك پنجره وب سايت خارج از كنترل و خواست كاربر باز مي شود كه اكثر آن ها جنبه ي تبليغاتي دارند.

جالب است بدانيد كه چندي پيش مخترع سيستم پاپ آپ از تمامي كاربران اينترنتي به علت اين اختراع خود پوزش و عذر خواسته است وي گفته است حتي فكرش را نمي كرده است كه اختراعش چنين كاربردي پيدا كند.

در اين اواخر شاهد اين هستيم كه استفاده از پاپ آپ در ايران چقدر رواج پيدا كرده است علت محبوبيت مشخص است چرا كه يك راه منبع درامد براي وبمستران سايت و ادمين هاي وبلاگ هاست.

تاثير پاپ آپ بر الكسا

استفاده از پاپ آپ باعث بهبود رنك الكساي سايت ها مي شود و اغلب هدف سايت هايي كه از پاپ آپ استفاده مي كنند بهبود رنك الكساي سايتشان است. پاپ آپ داراي Bounce rate زيادي است به همين دليل به محبوبيت خود سايت آسيب شديد وارد مي كند از سوي ديگر
كد پاپ آپ باعث ايجاد پنجره هاي اضافي مي شود كه در هنگام كليك بر روي يك پنجره وب سايت خارج از كنترل و خواست كاربر باز مي شود كه اكثر آن ها جنبه ي تبليغاتي دارند.

جالب است بدانيد كه چندي پيش مخترع سيستم پاپ آپ از تمامي كاربران اينترنتي به علت اين اختراع خود پوزش و عذر خواسته است وي گفته است حتي فكرش را نمي كرده است كه اختراعش چنين كاربردي پيدا كند.

در اين اواخر شاهد اين هستيم كه استفاده از پاپ آپ در ايران چقدر رواج پيدا كرده است علت محبوبيت مشخص است چرا كه يك راه منبع درامد براي وبمستران سايت و ادمين هاي وبلاگ هاست.

تاثير پاپ آپ بر الكسا

استفاده از پاپ آپ باعث بهبود رنك الكساي سايت ها مي شود و اغلب هدف سايت هايي كه از پاپ آپ استفاده مي كنند بهبود رنك الكساي سايتشان است. پاپ آپ داراي Bounce rate زيادي است به همين دليل به محبوبيت خود سايت آسيب شديد وارد مي كند از سوي ديگر اگر صفحه فرود پاپ آپ صفحه اي با حجم زياد باشد مانند صفحه اصلي سايت مصرفت پهناي باند در سايت بسيار زياد مي شود ونتيجه اي بر افزايش فروش نخواهد داشت. ناگفته نماند افراد حرفه اي با بررسي Bounce rate متوجه مي شوند كه سايت از چه طريقي بازديد خود را بدست مي اورد.

درست است كه استفاده از پاپ آپ رنك الكساي سايت را بهبود مي بخشد اما به علت مصرف بالاي پهناي باند هزينه بر است. همچنين استفاده از آن موجب آزار و اذيت كاربران سايت ها مي شود و سايت كاربران ثابت و وفادار خود را از دست مي دهد. كاربراني كه از طريق سرچ در موتور هاي جستجو به سايت شما وارد مي شود با مشاهده پاپ آپ تصميم به خروج از آن را ميگيرند و بعد ها در صورت مشاهد نام سايت شما حتي ديگر بر روي آن كليك نمي كنند وبمستران سايت ها با هدف آن كه از طريق تبليغات كسب درآمد كنند كاربران را فريب مي دهند هيچگاه به ثمره آن نخواهند رسيد.


تصوير

تاثير پاپ آپ بر سئو

يكي از ترفند هايي كه فروشندگان پاپ آپ براي فروش آن استفاده مي كنند اين است كه با استفاده از پاپ آپ ورودي گوگل به سايت شما را افزايش مي دهد و صاحبان سايت ها كه اطلاعاتي از آن ندارند سخنان آنان را باور مي كنند و پاپ آپ را خريداري مي كنند.

توجه داشته باشيد گوگل اهميت نمي دهد وضعيت ورودي سايت شما چگونه است و علاقه اي به اندازه گيري آن ندارد. حتي از نظر منطقي نمي تواند پارامتر تاثير گذاري باشد. پس خريداري پاپ آپ تاثيري به ورودي سايت شما در گوگل ندارد!

از سوي ديگر الگوريتم پاندا علاقه ي شديدي به مچ گيري سايت هايي دارد كه قصد فريب دادن كاربران يا باعث ايجاد مشكل مشوند را دارد. از جمله آيتم هايي كه پاندا بر آن بسيار حساس است وجود كد هاي مخرب جاوا اسكريپت بر سايت هاست. لازم است بدانيد كه اكثر كد هاي پاپ آپ داراي اين اين مشكل هستند و سايت شما را در ورود گوگل دچار اختلال و مشكل خواهد شد.


تمامي نكات گفته شده در بالا باعث مي شود كه سايت شما در گوگل افت شديدي را تجربه كند و هر وب مستري بايد تمام تلاش خود را بكند كه كاربران از سايت او راضي باشند نه آنكه آن ها را گريزان كند! چرا كه براي جذب هر كاربر به سمت سايت خود سختي هاي زيادي را تحمل كرده ايد و با پاپ آپ همه ي آن ها را به راحتي از دست مي دهيد.

---------------------------

تصوير

و اين رو هم بخونيد


مت كاتز مدير تيم اسپم گوگل 5 اشتباهي را كه اكثر مديران سايت ها انجام مي دهند توضيح داده است. عمل كردن به اين 5 توصيه مي تواند وضعيت سايت شما را دگرگون كند. در صورتي كه وب سايت شما ترافيك مناسبي ندارد حتما به توصيه هاي مت كاتز در اين زمينه عمل كنيد.

داشتن سايتي كه براي موتورجستجو قابل خزش نيست:

اكثر قالبهاي آماده مشكلات ساختاري از نظر كدهاي html در سايت ها ايجاد مي كنند، بسياري از تكنيكهاي برنامه نويسي نيز باعث مي شوند كه خزنده هاي موتورهاي جستجو نتوانند به تمام صفحات سايت دسترسي پيدا كنند. بسياري از سايت ها محتوايي دارند كه از ديد موتورهاي جستجو پنهان مي ماند و اين موضوع تاثير منفي زيادي براي آنها در پي خواهد داشت.

استفاده از كلماتي كه مردم آنها را جستجو نمي كنند:

انتخاب كلمات كليدي اهميت بسيار زيادي دارد. سعي كنيد در محتوايي كه توليد مي كنيد از عباراتي استفاده كنيد كه مردم بيشتر آنها را جستجو مي كنند و از استفاده از عبارات ناشناخته براي كلمات خاص بپرهيزيد. به عنوان مثال اگر مطلبي در مورد جغد مي نويسيد از كلمه بوف به جاي جغد استفاده نكنيد.

تمركز بيش از حد بر روي لينكسازي:

ايجاد لينك بيش از حد و عدم توجه به توليد محتواي مناسب در سايت مشكلات زيادي را براي مديران سايت ها ايجاد مي كند كه يكي از آنها اسپم شدن است. بنابراين به جاي تمركز و فعاليت براي ايجاد لينك بر روي محتواي سايت خود و مفيد بودن آن تمركز كنيد.

استفاده از عنوان و توضيحات مختصر غير مفيد و نامناسب در صفحات سايت:

همواره سعي كنيد عنوان سايت و متا تگ description صفحات خود را به درستي و دقيقا مرتبط با همان صفحه انتخاب كنيد. بسياري از مديران سايت عنوان مناسبي براي مطالب خود نمي گذارند و توضيحات مناسبي نيز در صفحات استفاده نمي كنند.

استفاده بي رويه ، و نا مفيد از پاپ آپ ها :


اينكه بازديد پاپ آپ بر سئوي سايت تاثير دارد يا نه, يكي از سئوالات اساسي براي وب مسترها و مديران سايت ها است. تبليغات پاپ آپ يكي از راه هاي كسب درآمد براي وب مسترها است.
بله ۱۰۰ درصد تاثير منفي دارد…
اگر شما بازديد پاپ آپ از سايت ديگري بگيريد (يعني با كليك بر روي يك سايت ميزبان سايت شما باز شود) براي سايت شما هيچ تاثير منفي نخواهد داشت.. بلكه باعث افزايش رنك الكسا مي شود.. و اگر سايت فروشگاهي داشته باشيد باعث افزايش فروش و ميزان مشتريان خواهد شد.. اما هيچ تاثير بر افزايش بازديد و ورودي گوگل ندارد. و نمي تواند گوگل را مجبور به افزايش بازديد سايت شما كند…
سايت هايي كه بازديد پاپ آپ براي ديگر سايت ها مي فرستند و به عبارتي ديگر تبليغات پاپ آپ درون سايت خود مي گذارند
( يعني با كليك بر روي سايت شما چندين صفحه ديگر باز شود)
گذاشتن تبليغات پاپ آپ تاثيرات منفي بر كاهش رنك الكسا و همچنين كاهش بازديد و ورودي گوگل دارد
ميزان كليك هر بازديد كننده و مقدار زماني كه يك بازديدكننده در سايت شما مي ماند از نظر گوگل بسيار مهم است..

شما كه تبليغات پاپ اپ در سايت خود مي گذاريد باعث كاهش كليك بر روي مطالب سايت خود شده ايد

به خصوص اگر تعداد صفحات پاپ آپ بيش از يكي باشد و يا اينكه با هر كليك بر روي سايت شما صفحه پاپ اپ باز شود..
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد