دوشنبه ۳۰ بهمن ۰۲

دانلود رايگان كتاب ديكشنري مادر همراه با ابتكاري مادر براي عمومي

پيام مديريت سايت بلاگ 88 : با سلام خدمت شما كاربران گرامي ، به بلاگ 88 من خوش آمديد .لطفا براي هرچه بهتر شدن امكانات اين بلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت امكانات بلاگ كمك كنيد . با تشكر

دانلود رايگان كتاب ديكشنري مادر همراه با ابتكاري مادر براي عمومي

۹۹۶ بازديد

آشنايي با بهترين تكنيك هاي يادگيري
هشت مرحله براي برطرف كردن مشكل حفظ كلمات با روش  شگفت انگيز  مادر

طرح ابتكاري اين كتاب به گونه اي است تا افرادي كه فكر مي كنند كه داراي پشتكار قوي نيستند يا زبان آنان بسيار ضعيف است يا وقت و حوصله يادگيري را ندارند و يا از يادگيري زبان دلزده و خسته شده اند را جذب نمايد. خوشبختانه روشهاي مختلفي از طريق اين كتاب براي سرعت بخشيدن و نيز لذت بخش كردن آن وجود دارد. از متداولترين مشكلات در اين زمينه فراموشي است.

 كه 10 دليل عمده فراموشي را در زير به آنها اشاره كرده ايم  »

 1- تداخل (يادگيري قبلي با يادگيري بعدي تداخل پيدا كند، فراموشي رخ مي دهد. هر اندازه شباهت بين دو يادگيري بيشتر باشد اثر تداخل به همان نسبت افزايش يافته و فراموشي شديدتر خواهد بود، كه يادگيري جديد مانع مؤثري در يادگيري قبلي است.) 2- ضعف املاء (آموزش زبان از طريق صوتي يا ديد شما متوجه تلفظ فارسي روي كتاب و ... باشد كه سبب اختلال در املاي انگليسي لغات مي شود به همين دليل فراموشي رخ مي دهد.) 3- تفكر اضافي ( تمام صحنه هايي كه در حين خواندن آن كلمه رخ داده را به ياد مي آوريد  ]كجا، كدام اتاق ، كي اين كلمه را خواندم و ....

طرح ابتكاري اين كتاب به گونه اي است تا افرادي كه فكر مي كنند كه داراي پشتكار قوي نيستند يا زبان آنان بسيار ضعيف است يا وقت و حوصله يادگيري را ندارند و يا از يادگيري زبان دلزده و خسته شده اند را جذب نمايد. خوشبختانه روشهاي مختلفي از طريق اين كتاب براي سرعت بخشيدن و نيز لذت بخش كردن آن وجود دارد. از متداولترين مشكلات در اين زمينه فراموشي است.          كه 10 دليل عمده فراموشي را در زير به آنها اشاره كرده ايم  »

 1- تداخل (يادگيري قبلي با يادگيري بعدي تداخل پيدا كند، فراموشي رخ مي دهد. هر اندازه شباهت بين دو يادگيري بيشتر باشد اثر تداخل به همان نسبت افزايش يافته و فراموشي شديدتر خواهد بود، كه يادگيري جديد مانع مؤثري در يادگيري قبلي است.) 2- ضعف املاء (آموزش زبان از طريق صوتي يا ديد شما متوجه تلفظ فارسي روي كتاب و ... باشد كه سبب اختلال در املاي انگليسي لغات مي شود به همين دليل فراموشي رخ مي دهد.) 3- تفكر اضافي ( تمام صحنه هايي كه در حين خواندن آن كلمه رخ داده را به ياد مي آوريد  ]كجا، كدام اتاق ، كي اين كلمه را خواندم و ...[ لغات بخاطر مشغله زياد ذهني به حافظه دراز مدت شما انتقال نمي يابد.) 4- كندخواني (نشاندهنده اين است كه حواس پرتي و علاقه به يادگيري را ندارد.) 5- بدون هدف (نداشتن هدف باعث مي شود كه انگيزه و علاقه به خواندن كم و حالت خستگي به زبان آموز دست دهد.) 6- بدون انگيزه و علاقه (گفته مي شود كلمات، جملات، فعاليت ها و ... كه بار هيجاني بيشتري دارند بيشتر در حافظه مي مانند و بهتر به خاطر آورده مي شوند.) 7- بدون سرگرمي و بازي              8- بدون مرور (بزرگترين فراموشي ها در 24 ساعت اول يادگيري رخ مي دهد.) 9- اشتباه يا بي دقت (مثلاً از كلمه  flood ]فلود[ از روي كلمه يا از طريق افراد ديگر بدون مراجعه به فونتيك تلفظ مي كنند اشتباه است. براي تقويت حافظه و بخاطر سپاري صحيح بايد بر روي مطالب دقت فراوان و توجه كافي داشته باشيد. دقت يعني جهت دادن به تمركز ، كه ارتباط تنگاتنگي با استفاده صحيح از حواس دارد.) 10- استفاده نكردن از زبان مادري (به هنگام يادگيري كلمات جديد به جاي ترجمه آن از زبان مادري استفاده كنيد.)

در اين راستا براي بهتر بخاطر سپردن كلمات، تكنيكي ارائه مي شود كه كلمات راحت تر در ذهن قرار گرفته و به حالت سرگرمي تبديل شود. لازم است كه كتابهاي مفيد در اين زمينه منتشر شود و علاقمندان به اين زبان را از دشواريهاي بسياري كه بر سر راه دارند برهاند.

بخاطر همين بود كه پس از چند سال مطالعه، راهي براي جلوگيري از فراموشي، بهترين و ساده ترين راه براي يادگيري كلمات زبان انگليسي و ... مبادرت به تأليف اين كتاب شد.

اميدواريم شما داوطلبان گرامي با استفاده از اين كتاب ساده و مفيد، زبان انگليسي خود را تقويت نماييد و در كوتاهترين مدت با كيفيت بهتر مطالب بيشتري را بخاطر بسپاريد و از آن لذت ببريد!

مزاياي استفاده از طرح ابتكاري اين كتاب

    تكنيك هاي عملي تند خواني و افزايش سرعت مطالعه و يادگيري حداقل 20 برابر وضعيت فعلي (يادگيري 20 كلمه همزمان)
    تقويت مهارت هاي گفتاري و شنيداري توسط همراهان شما از طريق بازي و سرگرمي (برقراري ارتباط)
    اولين و تنها روش جامع يادگيري سريع و مؤثر مكالمه زبان انگليسي مبتني بر كلمات اساسي زبان
    مرور مطالب براساس تئوري مادر جهت انتقال كلمات از حافظه كوتاه مدت به حافظه دراز مدت
    قابل استفاده براي علاقه مندان به آموزش زبان انگليسي با تكنولوژي نوين مادر (MAM)
    يادگيري براي شما از يك حالت خسته كننده به يك بازي لذت بخش و دلنشين
    شيوه عملي مطالعه و طريقه يادگيري سريع و آسان از بيست كلمه در يك دقيقه
    تكنيك هاي تقويت حافظه و تمركز فكر به وسيله يادگيري كلمات از روش مادر
    صرف كمترين تلاش، هزينه، انرژي، زمان و كسب بيشترين اطلاعات و نتيجه
     كارت مادرMaM CARD  (كارت همراه و قابل استفاده در هر مكان)
    تكنيك هايي اين كتاب باعث افزايش قدرت يادگيري و فعاليت هاي ذهني
    جلوگيري از فراموش كردن تداخل كلمات يادگيري قبلي با يادگيري بعدي
    رفع كامل مشكلات اساسي يادگيري و يادآوري كلمات براي هميشه
    پيشرفت سريع در خانه و بدون نياز به معلم با روش جديد و ابتكاري
    تقويت انگيزه و روحيه براي برطرف كردن مشكل حفظ كلمات
    همراه با تلفظ و املاء (انگليسي بريتانيايي/ انگليسي امريكايي)
     تصاوير و جملات استفاده شده براي يادگيري و درك بهتر 
    طرح ابتكاري براي اولين بار در ايران و جهان
    جلوگيري از اتلاف وقت، انرژي، بي حوصلي و دلزدگي
    تقويت يادگيري كلمات فارسي به انگليسي و بالعكس
    افزايش مهارتهاي نوشتار صحيح كلمات انگليسي
    از لحاظ شيوۀ يادگيري و ساختار بسيار ساده
    قابل استفاده بيش از دو نفر
    آموزش هاي ابتكاري
    سرگرمي و بازي
    و ... 

 

دانلود فايل كتاب رايگان


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.